Vertrek - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

03 Augustus 2016 | Indonesië, Batavia

Vandaag is het zover en vertrekken we naar Indonesië voor vier weken. Voor mij een wens die al heel land op mijn lijdt staat met de dingen die ik nog graag evt. zou willen. Voor mij een land met prachtige herinneringen en er liggen natuurlijk roots van haar.
De rugzakken zijn gepakt en de beesten worden goed verzorgd door de ouders. Daar gaan we dan op naar Utrecht waar Joyce ons naar Schiphol zal brengen. Om tien uur savonds vertrok ons eerste vlucht van zes naar Dubai en na vier uur daar te hebben rondgehobbeld mochten we nog acht uur met de tweede vlucht naar Jakarta.
Na de douane en bagage konden we naar de uitgang waar onze chauffeur op ons stond te wachten en dat is zeer prettig kan ik je vertellen. Als je buiten komt komt de warmte je tegemoet samen met de geur van Indonesië , maar als er ooit geweest bent weet je wat ik bedoel.
Na drie kwartier waren bij onze B&B en na een Bintang biertje zijn we er lekker ingedoken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Indonesië

Onze rondreis door Java, Bali en Gilli, heel bijzonder

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2016

Ubud

11 Augustus 2016

Borobudur

10 Augustus 2016

Bandung - yogjakarta

09 Augustus 2016

shoppen en Anklungschool

08 Augustus 2016

Kawah Putih en Cimahi
Natalie

Actief sinds 01 Aug. 2016
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3928

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 31 Augustus 2016

Indonesië

Landen bezocht: