Vertrek - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

03 Augustus 2016 | Indonesië, Batavia

Vandaag is het zover en vertrekken we naar Indonesië voor vier weken. Voor mij een wens die al heel land op mijn lijdt staat met de dingen die ik nog graag evt. zou willen. Voor mij een land met prachtige herinneringen en er liggen natuurlijk roots van haar.
De rugzakken zijn gepakt en de beesten worden goed verzorgd door de ouders. Daar gaan we dan op naar Utrecht waar Joyce ons naar Schiphol zal brengen. Om tien uur savonds vertrok ons eerste vlucht van zes naar Dubai en na vier uur daar te hebben rondgehobbeld mochten we nog acht uur met de tweede vlucht naar Jakarta.
Na de douane en bagage konden we naar de uitgang waar onze chauffeur op ons stond te wachten en dat is zeer prettig kan ik je vertellen. Als je buiten komt komt de warmte je tegemoet samen met de geur van Indonesië , maar als er ooit geweest bent weet je wat ik bedoel.
Na drie kwartier waren bij onze B&B en na een Bintang biertje zijn we er lekker ingedoken.