Jakarta - Bogor - Reisverslag uit Jalan Juanda, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu Jakarta - Bogor - Reisverslag uit Jalan Juanda, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu

Jakarta - Bogor

Blijf op de hoogte en volg Natalie

05 Augustus 2016 | Indonesië, Jalan Juanda

Na twee nachten in Jakarta is het tijd voor onze volgende stop en dat is Bogor, ongeveer een uurtje onder Jakarta met de trein. Rugzakken omhangen en op naar het station. Het is vijf kwartier met de trein en voor twee kaartjes betaal je omgerekend 2 euro. Echt zo goedkoop. Na een prima treinreis, waarbij we natuurlijk flink worden aan gestaard komen we aan in Bogor. Tom had ons al een routebeschrijving gegeven Hoe we bij zijn huis konden komen en idd met tien min waren we er. Een huis tegenover het paleis van de president. Zijn vader heeft voor een vorige president gewerkt en dit huis ooit aan hem geschonken. Binnengekomen kwamen we op een veranda in een zeer rommelig huis, maar het voelde ook goed. Als je door alles heen keek was het een bijzondere plaats bij een bijzondere man die zeer gastvrij en behulpzaam is naar zijn gasten. Met ons is er nog een Belgisch gezin met vier jonge kinderen en een man uit Koeweit.
Na wat te hebben gedronken en gebakken banaan hebben gegeten zijn we met het Belgische gezin te voet naar de Botanische tuin vertrokken. Tom heeft ons daar rondgeleid tussen alle prachtige mooie bomen en soorten tuinen die je daar kunt zien. Daarna zijn we wezen eten op het dak van een winkelcentrum waar allemaal lokale eettentjes zitten en genoten van de echte Indonesische bami.
's avonds heerlijk relax op de veranda doorgebracht want na de gebroken nachten was dat wel heel lekker en ontspannen.

• 07 Augustus 2016 - 17:35

Joyce :

Heel leuk lieverds xxx

• 07 Augustus 2016 - 17:35

Olga :

Hoi lieverds, wat zalig dat ik jullie verslagen ook lezen mag. Jullie zijn toppers zo in dat verre. Verheug mij weer op de volgende!

Heel veel plezier

• 07 Augustus 2016 - 17:49

Mariska:

Haihaii superr leuk om het te lezen wat en hoe jullie
    Belevenissen verlopen. Genietse xxx groetjes van ons allen

• 07 Augustus 2016 - 17:57

Evelyn:

Mooi avontuur, leuk om te lezen!!!
    Fijne voortzetting, op naar een nieuw verhaal.....

• 07 Augustus 2016 - 18:43

Sandra :

Wauw. Mooi en bijzonder xx

• 07 Augustus 2016 - 19:08

Anneke En Bert:

Hi Natalie en Dewi; wat een geweldige ervaring moet dit voor jullie zijn. Leuk om jullie zo te blijven volgen. Dikke kus xxx

• 08 Augustus 2016 - 17:23

May:

Zó mooi is de botanische tuin

• 12 Augustus 2016 - 20:40

Miranda: