Bandung - yogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu Bandung - yogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu

Bandung - yogjakarta

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

10 Augustus 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Vandaag gaan we op weg naar onze laatste bestemming op Java en dat wordt Jogyjakarta op midden -Java. De drukte van de vorige steden gaan we achter ons laten, want heb eigenlijk wel genoeg brommers links en rechte langs zien scheuren.
Tegenover ons hotel is het treinstation, de tickets hadden we al eerder gereserveerd dus dat was een makkie om er te komen. Het verkeer is hier soms zo bizar drukt dat je over 10 km makkelijk een uur kan doen.
Ons plaatsen zijn de duurdere plekken en dat betekend dat je lekker veel beenruimte hebt en het stoelde in de ruststand kan.
De rit duurt zeven en half uur, maar de uitzicht onderweg is echt prachtig. De mooiste sawa's en palmbomen zie je voorbij schieten.
Het enige lastige is dat ze ook in de trein van die gaten in de grond hebben om in te piesen. Heb inmiddels al wat geoefend om daarop te gaan, Maar kan je vertellen dat het in een bewegende trein toch iets lastige is om je schoenen droog te houden, maar het is gelukt.
Aangekomen in Jogjakarta eerst ff wat gaan drinken en toen allebei in de becjak op naar het hotel.
Ook hier hebben we weer een prima plek met zwembad en krijgen ereacties elke dag nog een korte massage bij. Dat is ook hard nodig met dit zware leven. hihihi

• 10 Augustus 2016 - 18:40

Olga :

Wat schrijf je leuk Naatje, wat hebben jullie al veel gezien en gereisd. En een lekkere tosti zal er onderhand ook wel in gaan hahaha. Super mooie foto's die jullie hier plaatsen. Geniet nog lekker en verheug me weer op het volgende xx

• 12 Augustus 2016 - 20:51

Miranda:

Leuk, heb alles gelezen! Klinkt goed en foto's zien er goed uit! Heel veel genieten samen!xx

• 12 Augustus 2016 - 20:51

Miranda: