shoppen en Anklungschool - Reisverslag uit Kebonkawung, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu shoppen en Anklungschool - Reisverslag uit Kebonkawung, Indonesië van Natalie Bosman - WaarBenJij.nu

shoppen en Anklungschool

Blijf op de hoogte en volg Natalie

09 Augustus 2016 | Indonesië, Kebonkawung

Vandaag ff rustig opstarten en zijn begonnen met half uurtje zwemmen in het zwembad op het dak van het hotel. Kliinkt heel luxe en is het ook wel een beetje, maar het is niet heel groot. Na een prima ontbijt dat hier bestaat uit een Indische rijsttafel en een heel klein hoekje waar je wat brood kan roosteren en dat bevalt toch beter dan nasi en bami op de vroege ochtend zijn we wezen shoppen. Dewi wilde graag een Levi's spijkerbroek en is helemaal happy dat ze geslaagd is. Na een lunch van wederom nasi of bami, dat eten ze hier drie keer per dag, zijn we naar de Anklungschool geweest. Dat zijn instrumenten van bamboe en worden bespeeld door kinderen uit de omgeving die hier muziekles krijgen. Vanavond hadden we geen zin in weer nasi of bami en zagen we een restaurant met burgers, fish en chips. hmmmmm

• 11 Augustus 2016 - 12:42

Oom Bert: